karnabahar kavurması


Sade karnabahar kavurması yapımında zeytinyağı, sarımsak ve tuz kullandım. Karnabahar'ın her çeşit yemeğini severim. Karnabahar kavurması sade veya sarımsaklı yoğurtlu tüketilebilirsiniz. İhtiyacınız kadar karnabaharı alır, yeter miktarda yağ ile tavada kavursanız şahane karnabahar yemeğini yapmış olursunuz. Kavurduğunuz karnabaharı sarımsaklı yoğurt ile karıştırırsanız, tadına doyulmaz karnabahar kavurmasını tadarsınız.

Karnabahar kavurmasında yarım kilo karnabahar kullandım. Karnabahar dallarını lokmalık lokmalık ayırdım. Ana dalları bıçakla 3-4 mm. kalınlığında kestim ve iki diş sarımsağı irice doğradım. Tavaya 5 kaşık zeytinyağı koydum, sarımsağı hafif kavurdum. Üzerine karnabahar dallarını ilave ettim, yeter miktarda tuz serptim ve malzemeleri karıştırdım. Orta ateşte ara sıra karıştırarak karnabaharı kavurdum.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo kıyma için sucuk baharatı hazırlama

tavada et kızartma

maş fasulyesi nasıl ıslatılır

tavada brokoli sote