salçalı yumurta pişirme


En sevdiğim yumurta yemeklerinden biri de, tavada salçalı yumurta. Tatlıyı bol yedikten sonra, illa salçalı yumurta canım çeker. Üşenmem, gecenin bir yarısı kalkar, kırıveririm yumurtaları salçanın üzerine. İyi güzel de, salçalı yumurta yapmak bu kadar basit mi? Kırıverirsin yumurtaları salçanın üzerine. Hayır, her yemeğin yapımında püf noktaları vardır. O püfleri gözardı edersen, yapılan yemek sıradan olur ve gerçek lezzetini yakalayamazsın.

Tavada salçalı yumurtayı nasıl yaptım: İki kaşık zeytinyağını tavada ısıttım. Üzerine bir tatlı kaşığı tuzlu domates salçası koydum ve kokusu çıkana kadar kavurdum. Peşinden iki kaşık sıcak su ilave ettim ve karıştırdım. Salça suyu çekince, iki yumurta kırdım, tuz serptim ve yumurta sarıları üzerine birer kaşık sıcak su gezdirdim. Tavanın kapağını kapadım ve ağır ateşte yumurtaların beyazının pişmesini bekledim. Sonuç mu? Süper.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo kıyma için sucuk baharatı hazırlama

tavada et kızartma

maş fasulyesi nasıl ıslatılır

tavada brokoli sote