hamsili çiğ köfte kızartması


Hamsili çiğ köfte kızartması'nın nasıl bir lezzet olduğunu anlatamam. Hamsili çiğ köfte ayrı tat, yumurtalı kızartması bambaşka bir tat. Hamsili çiğ köfte kızartması yapmak için, önce hamsili çiğ köfte yapmak gerekiyor. Etli çiğ köfteyi nasıl yapıyorsanız, hamsili çiğ köfte de aynen öyle yapılıyor. Çiğ köfteye et yerine taze hamsi, kılçığı çıkarılmış olarak ekleniyor. Çiğ köfteye nasıl ki, eti kıyma olarak ilave ediyorsak; hamsiyi çok ince doğruyoruz veya rondoda çekiyoruz.

Hamsi çiğ köfteye çiğ olarak konulduğu gibi, ızgarada pişmiş veya kızartılmış olarak konulabiliyor. Tarifimde kızarttığım hamsili çiğ köftenin hamsisini, ızgarada kılçıksız olarak pişirdim. Rondodan geçirdim ve çiğ köfteye ilave ettim. Hamsinin kılçığını çıkarıp, iki hamsiyi birbirine yapıştırdım. Yaptığımız çiğ köftenin arta kalanını yumurtyı çırptım, köfteleri buladım, derin yağda ve orta ateşte kızarttım.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo kıyma için sucuk baharatı hazırlama

tavada et kızartma

maş fasulyesi nasıl ıslatılır

tavada brokoli sote