sosisli bukle makarna


Sosisli bukle makarna tarifi: Sosis soslu makarna yapımı kolay, tabak tabak yemesi olay, süper bir yemek. İstediğiniz makarna ile yapabilirsiniz. Makarna seçimi size ait, dilediğiniz makarnayı haşlayıp sosisli makarnanızı yapabilirsiniz. Ayrıca, sosis seçimi de size ait, dilediğiniz sosis çeşitini kullanabilirisiniz. Bunun yanında, sosisi istediğiniz biçimde doğrayarak sos yaparken kullanabilirsiniz. Ben sosis soslu makarnayı yarım paket nuh'un ankara bukle makarnasını haşlayarak yaptım.

Sosis sosu içinde yarım paket soyulmuş sosis kullandım. Makarnayı tuzlu su içinde 15 dakika haşladım ve süzdüm. Sosisleri halka halka doğradım. Tavada zeytinyağı içinde çok az salçayı kavurdum. Üzerine rendelediğim domatesi ilave ettim kavurdum. Peşinden sosisi, karabiberi, tuzu ve üzerini kapatacak suyu koydum. Beş dakika pişirdim ve makarnaya kattım. Makarnayı güzelce karıştırdım ve 15 dakika dinlendirdim.

Bu blogdaki popüler yayınlar

1 kilo kıyma için sucuk baharatı hazırlama

tavada et kızartma

maş fasulyesi nasıl ıslatılır

tavada brokoli sote